Monday Morning !

Måndag morgon betyder skola klockan halv 10.
Måndag betyder också ledighet
för Niklas vilket han omvandlar till gym-dag !
 
klart det känns lite orättvist att min käraste är ledig en dag extra hela terminen men men :)

Medans Niklas ligger i sängen så sitter jag vid tvn/datan/sminkspegeln. Jag kollar på Jims Värld. Snackar med min Bästavän Hanna som för övrigt går i min klass så vi diskuterar när vi skall börja rulla mot skolan och sen sminkar jag mig hehe :)


Jims värld ( cacording to jim ) och min bästa vän hanna ! :)

 


Kommentarer
» vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/mandag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-01-17 // 09:07:44
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback